tisdag 20 januari 2015

Ledsen...

Hej!
Som ni kanske märkt har jag ett litet problem, jag hinner inte med bloggen längre. Min fritid består i princip bara av att plugga och gå på aktiviteter. Jag kommer hem runt tre varje dag (utom en dag, då kommer jag hem 4) och då måste jag fixa med kaninerna vilket tar ett tag, efter det åker jag oftast på aktiviteter eller pluggar resten av eftermiddagarna så jag hinner helt enkelt inte med bloggen.
Nästa vecka börjar alla prov dra igång i skolan också. På måndag har jag ett prov, veckan efter det ett prov, veckan efter det har jag en reflektion och veckan efter det ett prov till och vet ni vad? Det här är bara proven i musik, so och no. Jag har nationella prov i svenska och massa prov i engelska och matte under samma tid. Förstår ni kanske nu varför jag inte hinner uppdatera?
Och nej, jag kommer inte sluta men jag kommer uppdatera mindre, jag kommer byta namn och jag kommer nästan bara lägga ut "personliga" inlägg.

En massa djupa citat som sitter på min vägg, varför? Jag vet inte. Ett tips är dock att just skriva av sig genom citat, ingen kan bli ledsen men jag får i alla fall ändå ut mina känslor väldigt bra genom dem.

Ledsen för kort och dåligt inlägg, jag måste plugga...
xx Tilda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar